Szukaj
Dostawa
Cztery warunki otrzymania bezpłatnej wysyłki w sklepie ADACOR
Sklep Adacor wysyła zakupiony towar nieodpłatnie wszystkim klientom (nie ma obowiązku logowania i zakładania konta)
- Wartość przedmiotu zamówienia musi wynosić 300 PLN brutto lub więcej
- Kupujący nie może używać innej formy promocji - np. kodu rabatowego
- Darmowa wysyłka dotyczy tylko zamówień opłaconych z góry (nie dotyczy wysyłki za pobraniem - płatnej u kuriera).
- W koszyku nie mogą znajdowac się meble marki NARDI
W przypadku odstąpienia od umowy, gdy klient skorzystał z promocji darmowej wysyłki i wartość pozostawionych przedmiotów nie przekracza kwoty 300 zł zostanie naliczona opłata za dostawę według standardowego cennika sklepu.
Ogólne zasady wysyłki towaru
- Wysyłki realizowane firmą kurierską Pocztex, GLS, InPost z możliwością śledzenia przesyłki. Koszt dostawy paczki do 30 kg przy przedpłacie wynosi 18,00 zł,
- Wysyłki realizowane są tylko po wcześniejszym opłaceniu zamówienia. Nie realizujemy wysyłek za pobraniem
- Wysyłki kurierskie firmą Inpost - usługa Paczkomaty 24/7 z możliwością śledzenia przesyłki. Koszt paczki do 20 kg ograniczonej wymiarami wynosi 12,00 zł, każda kolejna paczka to również koszt 12,00 zł.
- Przy zamówieniu powyżej 300,00 zł koszty dostawy pokrywa sprzedający - DOTYCZY WYŁĄCZNIE KLIENTÓW NIE KORZYSTAJĄCYCH Z INNYCH FORM PROMOCJI WPŁYWAJĄCEJ NA CENĘ TOWARU (Kody rabatowe) oraz wymagana jest przedpłata (promocja nie dotyczy zamówień z przesyłkami pobraniowymi). Dodatkowo darmowa dostawa nie dotyczy mebli marki NARDI.
- Towar jest wysyłany w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku, zamówienia opłacone oraz płatne przy odbiorze wysyłamy w dniu zakupu lub najpóźniej dnia następnego (w dni robocze).
- Przy kurierze należy sprawdzić paczkę czy zamawiany towar nie ma uszkodzeń fizycznych oraz zgodność towaru z zamówieniem. W przypadku nieścisłości należy spisać protokół szkody. W momencie nie spisania takiego protokołu wszelkie reklamacje nie będą uwzględniane.
- Jeżeli nie ma możliwości sprawdzenia paczki w obecności kuriera, ewentualną szkodę można zgłosić w ciągu 5 dni liczonych od dnia odebrania paczki. Należy zadzwonić do firmy kurierskiej podając numer listu przewozowego i zgłosić szkodę. Kurier przyjedzie i spisze protokół szkody.
- W przypadku niezadowolenia z towaru, zwrot możliwy jest zgodnie z Prawem Konsumenta maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Nie zwracamy kosztów przesyłki.Nie odbieramy paczek pobraniowych.
- Jeżeli po otrzymaniu maila z informacją o wysyłce paczka pocztowa nie dotrze do Ciebie w ciągu 14 dni roboczych, proszę o informację. Dopiero po takim czasie możemy złożyć reklamację u przewoźnika.
- W uzasadnionych przypadkach i okresach przed i poświątecznych okres dostawy może się wydłużyć do 7-14 dni roboczych.
- Przy zakupach kilku artykułów, Kupujący za przesyłkę płaci tylko raz. W takim wypadku należy doliczyć cenę wysyłki kurierskiej (dotyczy przesyłek do 30kg).
- Zamówienia złożone i opłacone w dniu roboczym do godziny 12:00 wysyłane jest tego samego dnia.