Dostawa

Cztery warunki otrzymania bezpłatnej wysyłki w sklepie ADACOR

Sklep Adacor wysyła zakupiony towar nieodpłatnie wszystkim klientom (nie ma obowiązku logowania i zakładania konta)

  1. Wartość przedmiotu zamówienia musi wynosić 300 PLN brutto lub więcej
  2. Kupujący nie może używać innej formy promocji - np. kodu rabatowego
  3. Darmowa wysyłka dotyczy tylko zamówień opłaconych z góry (nie dotyczy wysyłki za pobraniem - płatnej u kuriera).
  4. W koszyku nie mogą znajdowac się meble marki NARDI

W przypadku odstąpienia od umowy, gdy klient skorzystał z promocji darmowej wysyłki i wartość pozostawionych przedmiotów nie przekracza kwoty 300 zł zostanie naliczona opłata za dostawę według standardowego cennika sklepu.

Ogólne zasady wysyłki towaru

  1. Wysyłki realizowane firmą kurierską Pocztex, GLS, InPost z możliwością śledzenia przesyłki. Koszt dostawy paczki do 30 kg przy przedpłacie wynosi 18,00 zł,
  2. Wysyłki realizowane są tylko po wcześniejszym opłaceniu zamówienia. Nie realizujemy wysyłek za pobraniem
  3. Wysyłki kurierskie firmą Inpost - usługa Paczkomaty 24/7 z możliwością śledzenia przesyłki. Koszt paczki do 20 kg ograniczonej wymiarami wynosi 12,00 zł, każda kolejna paczka to również koszt 12,00 zł.
  4. Przy zamówieniu powyżej 300,00 zł koszty dostawy pokrywa sprzedający - DOTYCZY WYŁĄCZNIE KLIENTÓW NIE KORZYSTAJĄCYCH Z INNYCH FORM PROMOCJI WPŁYWAJĄCEJ NA CENĘ TOWARU (Kody rabatowe) oraz wymagana jest przedpłata (promocja nie dotyczy zamówień z przesyłkami pobraniowymi). Dodatkowo darmowa dostawa nie dotyczy mebli marki NARDI. 
  5. Towar jest wysyłany w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku, zamówienia opłacone oraz płatne przy odbiorze wysyłamy w dniu zakupu lub najpóźniej dnia następnego (w dni robocze).
  6. Przy kurierze należy sprawdzić paczkę czy zamawiany towar nie ma uszkodzeń fizycznych oraz zgodność towaru z zamówieniem. W przypadku nieścisłości należy spisać protokół szkody. W momencie nie spisania takiego protokołu wszelkie reklamacje nie będą uwzględniane.
  7. Jeżeli nie ma możliwości sprawdzenia paczki w obecności kuriera, ewentualną szkodę można zgłosić w ciągu 5 dni liczonych od dnia odebrania paczki. Należy zadzwonić do firmy kurierskiej podając numer listu przewozowego i zgłosić szkodę. Kurier przyjedzie i spisze protokół szkody.
  8. W przypadku niezadowolenia z towaru, zwrot możliwy jest zgodnie z Prawem Konsumenta maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Nie zwracamy kosztów przesyłki.Nie odbieramy paczek pobraniowych.
  9. Jeżeli po otrzymaniu maila z informacją o wysyłce paczka pocztowa nie dotrze do Ciebie w ciągu 14 dni roboczych, proszę o informację. Dopiero po takim czasie możemy złożyć reklamację u przewoźnika.
  10. W uzasadnionych przypadkach i okresach przed i poświątecznych okres dostawy może się wydłużyć do 7-14 dni roboczych.
  11. Przy zakupach kilku artykułów, Kupujący za przesyłkę płaci tylko raz. W takim wypadku należy doliczyć cenę wysyłki kurierskiej (dotyczy przesyłek do 30kg).
  12. Zamówienia złożone i opłacone w dniu roboczym do godziny 12:00 wysyłane jest tego samego dnia.
Back to Top