Deska do krojenia HACCP GN 1/1 żółta HENDI
Kod produktu: H826058
Zapytaj o produkt

Administratorem danych osobowych jest "ADACOR" ADAM KORZENIOWSKI. Przetwarzamy je w celu przesłania odpowiedzi na zapytanie. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Ceny podane bez kosztów dostawy.
Ceny podane bez kosztów dostawy.
Profesjonalna deska do krojenia drobiu marki Hendi. Dwustronna deska, spełniająca wymogi HACCP. Wykonana z polietylenu HDPE 500. Długość 53 cm, szerokość 32,5 cm, wysokość 1,5 cm. Można myć w zmywarce profesjonalnej wyłącznie w cyklu krótkim.
Kod producenta: 826058
Opis
Deska do krojenia HACCP GN 1/1 żółta HENDI
Profesjonalna deska do krojenia spełniająca wymogi HACCP, w rozmiarze 1/1 GN. Deska z wycięciem zapobiegającym wyciekaniu soków. Zaokrąglone krawędzie gwarantują bezpieczeństwo podczas pracy.
Zalety produktu:
- deska do krojenia drobiu wykonana zgodnie z normami HACCP
- solidne wykonanie z bezpiecznego polietylenu HDPE 500
- zaokrąglone rogi
- wcięcie na spływające soki
- świetnie sprawdzi się w profesjonalnej gastronomii
HACCP jest to system Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (eng. Hazard Analysis and Critical Control Points). Wszystkie lokale gastronomiczne, które produkują żywność mają obowiązek stosowania się do zasad systemu HACCP.
Wg HACCP odpowiedni kolor deski do krojenia odpowiada konkretnej grupie produktów, do których może zostać zastosowany:
- Czerwony - surowe mięso
- Niebieski - surowe ryby, owoce morza
- Zielony - warzywa i owoce
- Żółty - drób
- Brązowy - gotowane mięso i wędliny
- Biały - nabiał i pieczywo
Cechy produktu:
- Producent: Hendi
- Kod producenta: 826058
- Materiał: polietylen HDPE 500
- Kolor: żółta
- Wysokość: 1,5 cm
- Długość: 53 cm
- Szerokość: 32,5 cm
- Można myć w zmywarce profesjonalnej wyłącznie w cyklu krótkim
Polecane produkty
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.
Wystaw opinię o produkcie
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.